JoomlaTemplates.me by BlueHost Coupon
  • Life O je nastao iz jedinstvene potrebe da za vas koji volite sebe i brinete o svom zdravlju,a razmišljate o tome kako da ga na što bolji i bezbedniji način unapredite,omogućimo Orgonite. Orgoniti su specijalni uređaji koji su u tačno određenim razmerama napravljeni od metalne strugotine, smole i kristala kvarca,a mogu im se dodati i drugi kristali.Mogu biti raznih oblika,a najčešće su kupe,polulopte,piramide...Orgonite nazivamo i generatorima pozitivne energije
  • Biopolje koje nastaje kada se rade tretmani, bioenergija, či, ki, prana, reiki, struji vrlo specifično i jednostavno u talasima kao u svaka druga energija. Bioterapeuti kombinovanjem misaonih procesa, energije koju već poseduju i koja je oko njih uspevaju da dobiju rezultate. Stalno dobijam pozive od ljudi da oni imaju bioenergiju i već "leče" ljude. Kada pitam gde su naučili sa željom da razmenimo znanja i iskustva, odgovore "sami smo". Naravno da smo sve u životu sami naučili, samo je razlika u tome što kad čovek ne zna da drži ašov dok kopa baštu, dobije žuljeve na rukama.
  • Harmonična vibracija Proces "Harmonična vibracija" je pripremljen kako bi ste dobili trenutno poboljšanje i pomogli sebi da kroz intenzivan misaoni i fizički rad odpustite "negativnu" energiju iz tela i da napunite sebe "pozitivnom", a kroz proces ujedno se odpuste i emocije koje su se nakupile. Pitate se koji stres i kažete nisam ja pod stresom. Recimo: lep je dan, vi dobro raspoloženi i vozite auto ili bicikl, kad vam neko istrči. Kočite, sve prolazi dobro, ali tog momenta vama se nešto zgrčilo... Koliko takvih ili sličnih situacija imate u toku jednog dana – najčešće mnogo, jer mi živimo u svetu punom izazova. Da li ih otpuštate – najčešće nikako. Sve se to negde skuplja i pravi blokadu... za detaljnije informacije - kliknite na fotografiju.

Pročitajte tekst Gorana Dukovića u TV dodatku novosadskog Dnevnik - a 

Koliko su Vaše misli Vaše?

Prosečna ljudska pažnja je pala sa 12 sekundi, koliko je bila u 2000. godini, a najviše kada je počela mobilna revolucija (telefonija, internet, socijalne mreže), na osam sekundi – pad od 33 %. 
Kao podatak ću navesti da se veruje da je pažnja zlatne ribice 9 sekundi.
- Telegraf (Velika Britanija)

Razmislite o ovom pitanju: Da li imate kontrolu nad svojim mozgom?
Zaista razmislite. Zamolio bih vas da ne krene dalje sa čitanjem dok niste na trenutak razmislili o ovome.

Sada, naša sklonost da odgovoramo na esencije nam daje nešto poput: "Da! Naravno. To je moj mozak koji je u mom telu! "Ili" pa čiji bi mozak bio?! "

Vaš mozak sigurno pripada tebi... ali da li imate kontrolu nad njim? Mnogi od najsjajnijih neuronaučnika na svetu reći "ne" u određenoj meri ali i naprotiv. U stvari, statistike pokazuju da je većinu vremena naš mozak na nekoj vrsti "autopilota."

 

Evo primera nekoliko:

Vi ste na dijeti i vežbanju rutinu, ali iz nekog razloga - uprkos svom razumu i najboljim namerama - ne odolevate „glaziranim krofnama“ u lokalnoj prodavnici.
Sebi ste obećali da ćete prestati sa negativnim, samokritičnim mislima. Ali iz nekog razloga, oni su i dalje tu i kao da još više umnožavaju.


Ovo su samo dva primera koje možete ili ne da povežete sa svakodnevnim situacijama. Osnovna premisa je ovo: svi smo imali misli koje nismo želeli. S vremena na vreme, mi smo i direktno delovali na ove misli, uprkos našem razumu ili znanju.

Jednostavan odgovor na ovo pitanje: Da li imamo kontrolu nad našim mozgom "Da i ne." Bilo bi glupo misliti da mi nemamo nikakvu kontrolu - na kraju krajeva, mi radimo neke stvari koje nameravamo. Ali mi smo na autopilotu predugo vremena. Možda jedete na autopilotu, vozite na autopilotu, misleći bez razmišljanja opet autopilot, slušanje na autopilotu, govorimo na autopilotu, i tako dalje.
Zašto je ovo baš tako?

Jednostavno, to je zato što je mozak "lenj" po defaultu. Mozak je veoma kompleksan i evoluirao je i pronašao „bolje“ načine da efikasnije radi. Mozak je takođe obrazac - mašina za prepoznavanje - i dizajniran je da zajedno povezuje apstraktne stvari kako bi stvorio osećaj životne sredine. To je razlog zašto je teško da se probije iz navike nakon što je uspostavljena.
Bez odgovarajućeg "treninga" mozak ostaje na autopilot režimu nesrazmerno veliku količinu vremena. Ovo je mesto gde naš „svesni um“ zapravo preuzima „uzde“ našeg bivstvovanja.

"Prekvalifikacija" uma ne treba da bude bogat i složen proces. U stvari, rešavajući da zapamtite četiri osnovna pitanja možete da pojednostavite bilo izazov, problem ili rešenje kojim se suočavamo – bilo da je veliki ili mali.
Postavljanjem ova četiri pitanja, svako jutro, možete da promenite svoj mozak
Svako jutro, se obavezujem da postavljam ta četiri pitanja kada se suočavam sa izazovom / problemom / odlukom.

1. Šta je zaista važno?
En Herman-Nehdi, direktor Herman International i gost govornik na više TED konferencija, naziva ovo "isplata" pitanje, jer svesno programiramo zašto je to radimo nešto posebno.
Na primer, mnogi od nas odlučili smo da želimo da "ostvarimo više." Ovo je apstraktni koncept koji treba da bude konkretniji. 
Šta je ono što je važno da bismo terali sebe da "treniramo više"? 
Fizički izgled? Niži holesterol? Da budemo uzor?
Šta je zaista važno vama što će vas učiniti da želite da smršate? Ili dobijete unapređenje? Nastavite sa školovanjem? Kupite kuću? Započete biznis? I tako dalje. Nemojte dozvoliti umu da lenjo postavlja i/ili isklučuje ovo pitanje - pružanjem materijalnog obrazloženja za svaki izazov / odluku / problem, u vama čini da je mnogo verovatnije da ćete ga materijalizovati onako kako ste vi želeli.

2. Kako ću to učiniti?
Imamo tendenciju da kažemo da ćemo učiniti nešto bez formiranja bilo koje vrste plana. Ova radnja je zapravo vrlo česta. To je uobičajeno, jer naš mozak ima podmukao način izbegavanja odgovornosti.

Evo još jednog primera: odlučili ste da "tražite drugi posao." Priznajem, ovo zvuči jednostavno - ali koliko ljudi ostanu na istom poslu uprkos krivo postavljene namere? Često puta, razlog zbog čega ovo ljudi rade tako je zato što oni nisu imali plan.

Dakle, kako bi jedna hipotetička osoba "tražila drugi posao?" Probudila bi se jedan sat ili dva svake subote ujutro? Istraživala kompanije koje zapošljavaju u njenim oblastima? Povezivala bi se sa ljudima na LinkedIn / Facebook / Tvitter? Osvežila rezime? Konkurisala na više radnih mesta? Tražila savete od profesionalaca ?

3. Ko će biti uključeni?
Moguće je da je odluka da se neke akcije neće uključivati bilo koga drugog osim vas samih. Ako je to slučaj, neka bude tako. Ali je poželjno da bar razmišljate o pitanju ko je – ili ko bi mogao biti - uključen u bilo koje odluke i/ili posledice takve odluke.

Jedna greška koju ljudi prave kada se suočavaju sa izazovom / problem / odlukom je okretanjem ka onima koji su pogođeni, izrečenom odlukom (a). Opet, ovo je način mozga da izbegne sav neophodan ali neželjeni napor. Da bismo razumeli ko je potencijalno uključen u bilo koje odluke ili posledice odluke, je da se zaobiđu moguće komplikacije koje nastaju iz perspektive nečije “tudje” perspektive.

4. Šta ako ________ dogodi?

U nekim slučajevima, je dobro imati rezervni plan u slučaju neželjenog razvoja situacije. Kao ilustraciju neka koristiću primere od ranije u tekstu.

"Želim da" Želim da treniram više. "

Šta ako sam povređen?

"Prvo, ja bih ispitao da li bi bila moguća neka vrsta treninga - vežbi. Drugo, u slučaju da ne mogu da ostvarim, ja bih smanjio neke vrste hrane... "

"Želim da tražim drugi posao."

Šta ako moja supruga protivi?
"Moja supruga zaslužuje racionalno objašnjenje zašto želim drugačiji posao. Ja ću joj izložiti moj slučaj i potruditi da odgovorim na bilo koje pitanje. "
Obično, skoro uvek možemo očekivati šta ili ko može biti potencijalna "prepreka" za potencijalne odluke. Ako očekujemo potencijalnu prepreku, u zavisnosti od situacije, može biti korisno da „pripremite odgovarajući odgovor“.

Izvor: Power of positivity
Preveo i priredio: Goran Duković

Pogodaka: 31